آنالیز سایت

اقداماتی که برای آنالیز سایت در مرحله اول انجام خواهد گرفت به شرح زیر است:

ابتدا باید نگاه کلی به سایت کرد و نقاط ضعف و قوت سایت را از نظر تولید محتوا و قالب و طراحی سایت بررسی نمود.

سپس به بررسی مواردی که مد نظر مخاطبان از سایت شماست توجه کرد ( مخاطبان چه می خواهند و چه انتظاری از یک سایت دارند ) .

در همین حین باید به رقبای تجاری خود هم نیم نگاهی انداخت و از خودتان بارها بپرسید که چگونه آنها به موفقترینها در تجارت آنلاینشان تبدیل شده اند.

ارزیابی جایگاه وب سایت را فراموش نکنید . باید بدانید که هرلحظه در دنیای وب تجارت شما با موفقیت پیش می رود یا خیر؟

تعداد بازدید کنندگان و میزان ماندن آنها در سایت معیار موفقیت شما در تجارت آنلاینتان است .

اقدامات بالا با مشاوره در تولید محتوا و بهینه سازی و سئو سایت شروع خواهد گشت.

تولید محتوای دیجیتال
اقدامات تحلیلی محتوای تولید شده

اقدامات تحلیلی محتوای تولید شده

تحلیل تولید محتوا، ساختار وب سایت و شبکه های اجتماعی و در مرحله بعدی مشاوره برای آنها توسط متخصصان تولید محتوا و بهینه سازی سایت انجام می گیرد.

عنوان وب سایت در تجارت آنلاین شما یکی از اساسی ترین نکته های قابل بررسی در آنالیز محتواست. به بیان دیگر عنوان مناسب معرفی هویت شما در قالب وب سایت در دنیای وب است.

متاتگ ها اطلاعات مهم و ضروری از سایت را در اختیار موتورهای جستجو قرار می دهد.

توضیحات برای نشان دادن خط مشی شما در هرصفحه از سایت باید مورد توجه قرار بگیرد.

مجوز اینکه موتور جستجویی امکان دسترسی به صفحاتی از سایت را داشته یا نداشته باشد به کمک Robots متاتگ و دستورات داخل آن صادر می شود.

تعهد

تعهد و مسئولیت کاری مستر محتوا بر محور مشتری مداری خواهد چرخید. تولید محتوا مناسب و بهینه سازی موتور جستجو ( SEO ) از وظایف اصلی مستر محتواست.

حضور در شبکه های اجتماعی

شبکه های جمعی به دلیل اینکه محل مناسبی برای معرفی کسب و کارتان است را نادیده نگیرید. مستر محتوا تولید محتوا این شبکه ها را بنا به درخواست شما انجام خواهد داد.

استراتژی صحیح بازاریابی

استراتژی صحیح از قبل طراحی شده، برای تولید محتوا و خلق محتوا از اهمیت ویژه ای برخوردار است. استراتژی مناسب نیاز به تحقیق، برنامه ریزی دقیق و تحلیل روند تولید محتوا دارد.

سوالات متداول مشتریان در تحلیل وب سایت و شبکه های اجتماعی

سوالات متداول مشتریان در تحلیل وب سایت و شبکه های اجتماعی

دانستن نکات کلیدی در بازاریابی محتوا

چگونه بهترین کلمات کلیدی را انتخاب کنیم؟

کلماتی که توسط کاربران برای سرچ وب سایت و شبکه های اجتماعی شما در دنیای وب استفاده می شود را کلمات کلیدی می گویند. برای انتخاب بهترین کلمات کلیدی باید به سایت های مشابه خود سری زنید و کلمات کلیدی آنها را مورد توجه قرار دهید.

کدامیک از تعرفه ها برای من مناسب است؟

باید به بزرگی تجارت خود و حساسیت کسب و کار خود توجه کنید. استارت آپها در ابتدای فعالیت خود به میزان متفاوتی از تبلیغات و محتوا در وب سایت و شبکه های اجتماعی خود نسبت به کسب و کارهای بزرگ نیاز دارند.

کدام نوع تولید محتوا را انتخاب نمایم؟

در چندین دهه اگرچه تولید محتوای متنی نقش کمرنگی در بازاریابی محتوا نسبت به ویدیو مارکتینگ و پادکست دارد اما همیشه این نکته را در نظر بگیرید که نوشتن تاثیر فراوانی بر روی ذهن مخاطبین خواهد گذاشت .از طرف دیگر مطالبی هستند که به سبب محدودیت مکانی و یا زمانی حتما به صورت محتوای متنی تولید می گردند.

بازاریابی محتوا با حضور سئوکاران یا بدون آنها؟

تولید محتوا بازاریابی محتوا نیست . اگر فقط به تولید محتوا بپردازید. موفقیت در تجارت آنلاین شما را تضمین نخواهد کرد. به منظور بازاریابی محتوا باید به تولید محتوای بهینه و بهینه سازی سایت خود توجه نمایید.  

چگونه در شبکه هایی اجتماعی محتوای با کیفیت ایجاد کنیم؟

چگونه در شبکه هایی اجتماعی محتوای با کیفیت ایجاد کنیم؟

مدیریت شبکه های اجتماعی راهی برای جذب مخاطب

سرتیترهای عالی و مهم انتخاب کنید

سر تیتر اولین و مهمترین چیزی است که از یک مطلب یا پیام قابل رویت است .چه مطلب شما کوتاه باشد و چه بلند، باید از سرتیترهای عالی و مهم استفاده کنید.

مطالبی بگذارید که ارزش به اشتراک گذاری بالایی دارند

اگر بتوانید محتوایی تولید کنید که سبب انتشار مجدد توسط دنبال کنندگان شما بشود، به راحتی توسط دیگران خودتان را معرفی می کنید.

با طرح سوالاتی ذهن خواننده را درگیر کنید

برای جذابیت محتوا که در نهایت موجب افزایش فروش شود باید بتوانید سوالاتی طرح کنید که ذهن مخاطبان را به چالش می‌کشد. این کار نقش موثری در پیشروی استراتژی شبکه‌ اجتماعی دارد

عملکرد خود را بهبود ببخشید

سعی کنید هوشمندانه ولی ساده عمل کنید و به یاد داشته باشید طولانی بودن اصل نیست بلکه کیفیت اصل می‌باشد. پس کیفیت را به کمیت ترجیح دهید.

گوگل درایو ( Google Drive )

Google Adwords

(Google Analytics)

Google Search Console

ابزارهای آنالیز بازاریابی محتوا

سئو و جذابیتهای آن را بشناسید ...

کلمه سئو ( بهینه سازی موتور جستجو ) به کلمه بهینه سازی ختم نمی گردد. انواع سئو را باید به طور کامل و جامع شناخت . سئو از دیدگاهی به دو دسته ی سئو پایه و سئوی پیشرفته تقسیم می گردد . 

در هرصورت سئو در هر نوع می بایست به بهترین نحو انجام گیرد تا خلالی در رتبه سایت به وجود نیاید.

لیست خدمات
سئو و جذابیتهای آن را بشناسید ...

گاهی آموزشی مفید دریچه ای به دنیای بهتر را می گشاید

حتما به منابع آموزشی دیجیتال ما سر بزنید

رونق کار ( بازاریابی محتوا با تولید محتوا مناسب )

برای یادگیری اصولی بازاریابی دیجیتال، با متخصصان ما تماس بگیرید تا مسیر درست آموزش را به شما نشان دهند.

آموزش ابزارهای بهینه سازی گوگل برای سئو

آموزش ابزارهای بهینه سازی گوگل برای سئو

به وبلاگ مستر محتوا برای خواندن آموزش های حرفه ای ترین ابزارهای بهینه سازی سایت و موتور جستجو سر بزنید

بسته ها وتعرفه های بازاریابی محتوا

با توجه به نیاز کسب و کار خود، بسته تولید محتوای مناسب را انتخاب کنید

بسته بزرگ مناسب کسب و کارهای بزرگ

1.5میلیون تومان درماه

تحقیق کلمات کلیدی
تدوین استراتژی محتوا
تولید 16 مقاله کامل و مفید
بهینه سازی اصولی برای منو
بازخوانی و ویرایش مقاله
بسته متوسط مناسب کسب و کارهای متوسط

1.2میلیون تومان در ماه

تحقیق کلمات کلیدی
تدوین استراتژی محتوا
تولید 12 مقاله کامل و مفید
بهینه سازی اصولی برای منو
بازخوانی و ویرایش مقاله
بسته کوچک مناسب کسب و کارهای کوچک

900هزار تومان در ماه

تحقیق کلمات کلیدی
تدوین استراتژی محتوا
تولید 8 مقاله کامل و مفید
بهینه سازی اصولی برای منو
بازخوانی و ویرایش مقاله
بسته اقتصادی مناسب کسب و کارهای نوپا

500هزار تومان در ماه

تحقیق کلمات کلیدی
تدوین استراتژی محتوا
تولید 4 مقاله کامل و مفید
بهینه سازی اصولی برای منو
بازخوانی و ویرایش مقاله
محتوا تولید شده در چه کانالی منتشر می شود؟

محتوا تولید شده در چه کانالی منتشر می شود؟

استراتژی محتوای خوب به شرکت ها کمک میکند تا درک کنند چه نوع محتوایی برای مخاطبان هدف خود باید تولید کنند و از طریق کانال های ارتباطی مناسب این اطلاعات را در اختیار مخاطبان خود قرار دهند.

برای چه مخاطبی بنویسیم؟

برای چه مخاطبی بنویسیم؟

شما نیاز دارید بدانید که محتوای شما نیاز های چه کسانی را  میتواند برطرف کند و برای چه کسانی مفید است. همچنین شما به عنوان تولید کننده محتوا قصد ارتباط با چه کسانی دارید؟ برای مشخص کردن این موضوعات شما نیاز به یک استراتژی محتوا دارید.

برای چه هدفی بنویسیم؟

برای چه هدفی بنویسیم؟

تولید محتوایی که مرتبط با هدف اصلی سایت باشد و از نظر مخاطب ارزش مطالعه را داشته باشد مهمترین هدف یک سایت است. به طور مثال باید مشخص کرد هدف  ارتباط با مخاطب یا متقاعد کردن کاربر برای خرید محصول است؟

مشاوره تلفنی

کافی است با تلفن ثابت با خط اختصاصی مشاوره مستر محتوا تماس بگیرید تا کارشناسان ما با دقت و دلسوزی پاسخگوی نیازهای شما باشند.

تماس بگیرید: 476  29  476  021

مشاوره حضوری

در صورتی که می‌خواهید طی یک جلسه حضوری در زمینۀ کسب و کار شما صحبت کنیم، کافی است درخواست خود را برای ما ثبت کنید.